Friday 8 February 2013

Feel the air


wokeh.today punya story..done shoot outdoor with da sporting couple yang baru bernikah semalam..gila gila punya sporting..segala pose yang aku arahkan senang senang je deorang ikut..dan antara aktiviti photog sementara menunggu client datang..ni la kejenye..shoot gambar sesama sendiri..
untuk gambar gambar outdoor..nanti akan dihapdet dari semasa ke semasa hokeh..


ada member blogger tanya..camne nak shhot potrait nak kasi ada feel..jawapan aku senang je..nak kasi ada feel dalam setiap gambar kita..bergantung pada kita..sebab kita yang create gambar tu..so fikirkan..apa jenis feel yang kita mau taruk dalam gambar tersebut

2 comments:

cimöt said...

ji, gambor ko tu slalu edit pakai ape ea? suka tone kaler iye..

Unknown said...

CIMOT..aku edit memule besenye gune lightroom then aku transfer masuk potrait profesional..then aku masuk photoshop..gmbar ni mmg tone dia camni dah weh..ahahha