Wednesday 6 February 2013

Sunset


Bila dah tak sempat nak cari port nak shoot suasana masa sunset..maka cari je la port port yang berdekatan dengan rumah. yang ni..aku shoot berdekatan dekat kawasan sawah padi yang berdekatan dengan rumah aku..dah tak ingat dah bilanya aku shoot..dan sememangnya..gambar sunset yang aku shoot..biasanya..ada elemen air..batu...pokok..dan selalunya elemen ni kebanyakkannya ada dalam gambar gambar para landscapper lain..kenapa??bagi aku..elemen elemen ni..macam menghidupkan gambar dan boleh kasi penceritaan ringkas bagi yang faham lah..dan kalau ada yang nak request nak suruh aku add on elemen elemen lain..cer gitau..kalau aku boleh usahakan..aku akan cuba usahakan..lagi molek bagitau sekali dengan lokasi..senang aku nak pergi..tapi kalau sampai kat utara zimbabwe tu..tak payah nak bagitau lah yee..

*malam esok bermulalah perang  dan pekerjaan shoot wedding.maklomla..cuti raya cina..ramai jugak yang kahwin..so mana mana yang nak tengok pakej..atau tarikh tarikh yang dah di booking..leh tengok kat atas tu..tang bawah header ok..

3 comments:

Unknown said...

Jiji, leh tak kalau nk mintak bg tips2 utk amek gamba potret. bagi simbolik sket sebalik wajah2. cewahh. ke soklan aku ni cam tak patut?

Unknown said...

cantiknnyaaaa!

Unknown said...

Alaaa...yang cam ko selalu buat kat blog neslo ko tu. gamba dak2 kecik tu. bile tengok gamba2 tu cam ade feel je. jap aku try tengok.

http://nesloo.blogspot.com/2011/06/bahawe-weyh-cekelat-getah.html

http://nesloo.blogspot.com/2012/03/lagi-teruk-dari-lembu-kambing.html
(eh yang ni kire potret la kan. hahaha)

ade 1 tu aku da tak jumpe. penat da g selongkar blog ko. ade gamba murid ko kot. ngah senyum. aku ade gak amek gamba candid2 ni tapi cam biase je. takde perasaan pn aku tengok gamba aku. haha