Tuesday 5 February 2013

First Post



Bismillah...Dengan nama ALLAH yang maha pengasih dan maha penyayang..

aku mulakan post pertama dalam blog ni..dengan gambar gambar yang aku shoot untuk wedding pada tahun 2013..blog ni aku kira sebagai antara salah satu langkah permulaan baru pada tahun 2013..aku sendiri pon masih bertatih dalam dunia seni fotografi ni..namun aku cuba persembahkan yang terbaik buat mereka mereka diluar sana..dan jugak pada mereka yang sudi memberikan kepercayaan pada team MA photography untuk merakamkan detik indah saat perkahwinan mereka..ataupon potrait mereka..atapon apa apa sahaja yang dipinta oleh mereka.. 

 MA phtography tu kira macam team aku la..kitorang shoot wedding..potrait..or any event..asalkan ada payment..so apa gambar pon kitorang akan shoot..tapi bukan shoot kosong..segalanya kenalah berjalan mengikut kehendak syariah islamiah..bukan main ikut suka hati je..sebab rezeki tu dari ALLAH..bila kita jaga apa yang ALLAH nak..maka tak pelik rezeki tu pon datang mencurah curah..sebab ALLAH pon akan jaga kita..

selain dok shoot genre genre diatas..aku pon ada jugak shoot pemandangan..keindahan lukisan alam ciptaan illahi..dan macam macam lagi la aku shoot..sebabnya..memang aku suka shoot mengeshoot ni..untuk post seterusnya..watch out.. 


 

2 comments:

Jannah Jane said...

nice picture....hohoho...

Unknown said...

err...agak2 boleh dapat discount tak? wakaka... boleh aku cadangkan sikit? jgn lupa bubuh contact detail MA team ko ni..mudah sikit...huhu...